söndag 22 februari 2009

Ännu en vecka

Nu har man kommit igång riktigt bra på det nya jobbet, jag trivs jättebra både med arbetskompisar och jobbet som sådant. Jag kunde nog inte riktigt föreställa mig när jag började att jag skulle tycka att det är så roligt och omväxlande som jag nu tycker att det är.

I övrigt förra veckan så var jag och gjorde ett drogtest som är obligatoriskt vid ny anställning. Det var lite pinsamt, en snygg blondin som står i en lucka och tittat när man pissar, det var en upplevelse, helt plötsligt var man inte så pinknödig längre :).

Idag ska jag till Maria och Kaj och diskutera ett kennelläger under 2009 som vi tänkte arrangera tillsammans Polarmarken, Jebas och Alterälven.

Barbros svans är nu helt återställd, så det är skönt att man slipper oroa sig för att det skulle bli några problem längre fram.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jätte kul att du trivs på nya jobbet. Det gläder mig.
Det är inte alla får kissa inför en snygg blondin. Känn dig utvald.

22 februari 2009 kl. 21:21  
Anonymous Anonym sa...

Men du Erik, Nu har det gått flera veckor och ingen uppdatering....Kom igen nu.

12 mars 2009 kl. 10:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida