torsdag 29 januari 2009

Snart är denna arbetsvecka slut

En dag kvar på första veckan på nya jobbet. Mkt teori har det blivit, fast sedan onsdag har vi fått demolera larm och prova koppla ihop trådlösa larmanläggningar vilket har varit skoj men lite annorlunda, man är inte van att arbeta på det sättet med larmanläggningar :).

Imorgon ska vi gå igenom Visonic larmanläggningar och kika lite på dem.

Efter jobbet ska jag till veterinären och röntga svansen på Barbro för att säkerställa statusen innan man kör igång fullt ut med henne igen. Jag har koppelrastat henne sen hon visade att hon hade ont i svansen. Passar även på att vaccinera henne så har man gjort det.

Sen så tycker jag att Maria borde skriva lite blogg, det är ju bevisat att jag hinner trots långa arbetsdagar så nu måste du sätta fart och blogga lite

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

God morgon!Vad kul att du har börjat blogga, nu har jag koll på vad du gör på dagarna, hoppas att det inte är något allvarligt med Busiga B.Nä nu måste jag åka iväg och jobba, ha en trevlig dag.

30 januari 2009 kl. 07:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida